اخبار

افتتاح هتل 5ستاره معین فومن در هفته دولت

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان؛ کیانوش لیاقت ورز در تشریح این خبر اظهار کرد: پروژه هتل معین شهرستان فومن بعنوان یکی از مهمترین تاسیسات اقامتی استان گیلان در هفته دولت افتتاح می شود.

وی ساخت این پروژه در شهرستان فومن که به دلیل داشتن آثار تاریخی و طبیعی مقصد سفر گردشگران بسیاریست را موجب رونق شهرستان و نیز به حرکت درآمدن چرخه اشتغال استان دانست و تصریح کرد: بهره گیری از توان بخش خصوصی بعنوان یک الزام در توسعه اقتصادی باید مورد توجه مدیران ارشد استانی قرار گیرد.

لیاقت ورز اذعان داشت: هتل معین در زمینی  به مساحت 36464 متر مربع با زیربنای 11146متر مربع بنا شده و با داشتن 5 ستاره در پنج طبقه دارای بخش های متعددی از جمله رستوران، کافی شاپ، فضای ورزشی و واحدهای اقامتی است.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان با بیان اینکه برای ساخت و تجهیز این پروژه یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان هزینه شده خاطرنشان نمود: از این میزان هفتصد میلیون تومان از سوی سرمایه گذار و هفتصد میلیون تومان  از محل تسهیلات بانکی هزینه شده است.

این مسئول در پایان یادآور شد: با آغاز به کار هتل معین زمینه اشتغال 100نفر فراهم خواهد شد.

/انتهای خبر

درباره جشنواره

"بگو، در زمين گردش کنيد و بنگريد خداوند چگونه آفرينش را آغاز کرد سپس خدا وند (به همين گونه) جهان آخرت را ايجاد مي کند."مردم جهان با اهداف متفاوت، روزهای زیادی را در طول سال جشن می‌گیرند،‌ یکی از مهمترین اهداف این است که تمام مردم این کره زمین با هم یکی و متحد شوند. مراسم در هر کشوری مطابق با آداب و سنن و قوانین دولتی آنجا برگزار می‌شود اما هدف غایی و بنیادی این روزها این است که مردمان جهان با هم هماهنگ شوند به این امید که جهانی آرام و بدون جنگ و بدون ناراحتی داشته باشند. سازمان ملل متحد و زیربخش های آن نیز در همین راستا روزهای خاصی را با نامهای مختلف و موضوعات متفاوت بعنوان روزهای جهانی مطرح می کنند تا ضمن ایجاد یکپارچگی بین کشورهای مختلف زمینه الزام و توجه همه حکومتها را به برنامه ریزی و اجرای برنامه های ویژه این روزها، ایجاد نمایند.

تمام حقوق این سایت محفوظ است.© طراحی و پیاده سازی فرتاک

Search