اخبار

طی احکام صادره از سوی معاون گردشگری؛ هیات داوران دومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری معرفی شدند

هیات داوران دومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری در چهار بخش عکس، فیلم، ایده های نو و خاطره نویسی طی حکمی از سوی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب شدند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مرتضی رحمانی موحد با صدور احکامی حسن غفاری، جاسم غضبان پور و حمید ضیایی پرور را به عنوان داوران بخش عکس جشنواره و رضا رسولی، مهدی میرکیایی و علی خاکبازان را به عنوان داوران بخش خاطره نویسی جشنواره معرفی کرد.

همچنین، آرش نورآقایی و مسیح شریف در بخش ایده های نو و ناصر گل محمدی، محمود اربابی و احمد رضا معتمدی در بخش فیلم کوتاه بررسی و داوری آثار دریافتی را بر عهده خواهند داشت.

گفتنی است در متن احکام ابلاغی به داوران آمده است:« نظـر به تعهد، تجربه و سوابق ارزشمند فرهنگی و هنری  جنابعالی بدینوسیله به عنوان « داور جشنواره مشارکت ملی گردشگری » منصوب می‌شوید. انتظار می رود، برگزاری این جشنواره فرصتی را  برای تعامل و همکاری تمامی فعالین صنعت گردشگری  فراهم کرده و  ضمن تبیین نقش و سهم گردشگری در توسعه همه جانبه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، به ارتقاء فرهنگ سفر و گردشگری در جامعه کمک کند. امید است با اتکال به خداوند سبحان و اهتمام جنابعالی و تعامل و همکاری صمیمانه دیگر اعضای هیات داوران در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید. لازم به ذکر است کلیه داورهای انتخابی در بخش های معرفی شده دارای تجربه داوری جشنوراهای متعدد ملی و بین المللی هستند."

شایان ذکر است مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری تا 15 شهریور  ماه جاری از طریق آدرس اینترنتی www.irantourismfestival2.com و زمان معرفی آثار برتر 5 مهرماه همزمان با مراسم گرامیداشت روز جهانی گردشگری خواهد بود.

/انتهای خبر

درباره جشنواره

"بگو، در زمين گردش کنيد و بنگريد خداوند چگونه آفرينش را آغاز کرد سپس خدا وند (به همين گونه) جهان آخرت را ايجاد مي کند."مردم جهان با اهداف متفاوت، روزهای زیادی را در طول سال جشن می‌گیرند،‌ یکی از مهمترین اهداف این است که تمام مردم این کره زمین با هم یکی و متحد شوند. مراسم در هر کشوری مطابق با آداب و سنن و قوانین دولتی آنجا برگزار می‌شود اما هدف غایی و بنیادی این روزها این است که مردمان جهان با هم هماهنگ شوند به این امید که جهانی آرام و بدون جنگ و بدون ناراحتی داشته باشند. سازمان ملل متحد و زیربخش های آن نیز در همین راستا روزهای خاصی را با نامهای مختلف و موضوعات متفاوت بعنوان روزهای جهانی مطرح می کنند تا ضمن ایجاد یکپارچگی بین کشورهای مختلف زمینه الزام و توجه همه حکومتها را به برنامه ریزی و اجرای برنامه های ویژه این روزها، ایجاد نمایند.

تمام حقوق این سایت محفوظ است.© طراحی و پیاده سازی فرتاک

Search