اخبار

مدیرکل میراث فرهنگی استان تاکید کرد؛ لزوم احداث هتل آپارتمان در آذربایجان غربی

نیازمند هتل آپارتمانها و هتل های سه ستاره در استان آذربایجان غربی هستیم .

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی ؛ جلیل جباری با قدردانی از سرمایه گذاران بخش گردشگری گفت: در بازه زمانی کوتاه  نیازمند راه اندازی هتل آپارتمانها و هتل های سه ستاره در سراسر استان بوده و شرایط را برای سرمایه گذاران فراهم کرده ایم . 

   

وی یکی از اولویت های اصلی استان را ایجاد اقامتگاههای طبیعی و روستایی عنوان کرد و تصریح کرد : در کل استان مجموعاً تعداد 89 هتل ، مهمانپذیر و هتل آپارتمان و مجتمع گردشگری وجود دارد که با توجه به نیاز منطقه براساس جاذبه های طبیعی و تاریخی و سفر گردشگران پیش بینی می شود تعداد 1200 تخت دیگر برمجموع 4542 تخت اقامتی موجود اضافه شود.

جباری سلایق گردشگران را متفاوت دانسته و گفت : خیلی از مسافران و گردشگران علاقه مند به اقامت در اقامتگاههای بومی هستند و در این زمینه برنامه هایی در دستور کار داریم تا بوم گردی را رونق دهیم .

مدیرکل میراث فرهنگی اظهار کرد :امیدواریم با اصلاح جهت گیریها و همدلی و هم فکری مسئولین مربوطه ؛ استان آذربایجان غربی جایگاه خود را در صنعت گردشگری کشور پیدا کند.

/انتهای خبر

درباره جشنواره

"بگو، در زمين گردش کنيد و بنگريد خداوند چگونه آفرينش را آغاز کرد سپس خدا وند (به همين گونه) جهان آخرت را ايجاد مي کند."مردم جهان با اهداف متفاوت، روزهای زیادی را در طول سال جشن می‌گیرند،‌ یکی از مهمترین اهداف این است که تمام مردم این کره زمین با هم یکی و متحد شوند. مراسم در هر کشوری مطابق با آداب و سنن و قوانین دولتی آنجا برگزار می‌شود اما هدف غایی و بنیادی این روزها این است که مردمان جهان با هم هماهنگ شوند به این امید که جهانی آرام و بدون جنگ و بدون ناراحتی داشته باشند. سازمان ملل متحد و زیربخش های آن نیز در همین راستا روزهای خاصی را با نامهای مختلف و موضوعات متفاوت بعنوان روزهای جهانی مطرح می کنند تا ضمن ایجاد یکپارچگی بین کشورهای مختلف زمینه الزام و توجه همه حکومتها را به برنامه ریزی و اجرای برنامه های ویژه این روزها، ایجاد نمایند.

تمام حقوق این سایت محفوظ است.© طراحی و پیاده سازی فرتاک

Search