اخبار

در نخستین نمایشگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ جاذبه های گردشگری اردبیل در سطح ملی معرفی شد

توانمندی ها و جاذبه های گردشگری استان اردبیل در سطح ملی در نخستین نمایشگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، معاون گردشگری استان با بیان این مطلب گفت: نخستین نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل با هدف معرفی  استان در سطح ملی، ایجاد پل ارتباطی جهت تعامل دست اندرکاران و کارگزاران صنعت گردشگری، تبادل جدیدترین شیوه های تجهیز و ارائه خدمات در بخش هتلداری و بسترسازی جهت افزایش تورگردانی در سطح ملی، معرفی صنایع دستی و جذب سرمایه گذار و آشنایی هم استانی ها با توانمندی ها و جاذبه های گردشگری و آثار تاریخی سایر استان ها، پرکردن اوقات فراغت و افزایش تورهای داخل استانی و افزایش درصد اقامت مسافران برگزار شد.

قادر تقی زاده برگزاری این نمایشگاه را فرصتی برای معرفی استان جهت ارائه توانمندی های گردشگری و اقتصادی استان در سطح ملی و بین المللی عنوان کرد و افزود: همچنین در این نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری، استفاده از نوآوری ها، پیشرفت ها و شیوه های روز در تجهیز، بازاریابی و تبلیغات معرفی شدند.

 

وی از جمله برنامه های تدارک دیده شده در کنار برگزاری این نمایشگاه به اجرای تورهای نیم روزه اردبیل گردی برای میهمانان داخلی و خارجی نمایشگاه، برگزاری نشست مدیران دفاتر با هتلداران، اجرای برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در فضای باز و محوطه نمایشگاه، اجرای مراسم آیینی و موسیقی سنتی، تهیه توزیع و جمع بندی فرم های نظرسنجی برای بازدید کنندگان و غرفه داران به صورت مجزا و  برنامه ریزی جهت استفاده میهمانان از آبدرمانی ها اشاره کرد.

 

به گفته این مقام مسئول؛ در نمایشگاه مذکور از اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان های مازندران، خراسان رضوی، گیلان، کردستان، لرستان، ایلام، زنجان، خراسان جنوبی، همدان، آذربایجان شرقی، اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری مشگین شهر، معاونت میراث فرهنگی و معاونت سرمایه گذاری و تامین منابع استان اردبیل نیز حضور داشتند.

وی با اشاره به شرکت نمایندگانی از دو هتل امپراطور و کاشکار ترکیه، شرکت هواپیمایی اطلس جت ترکیه و مجتمع تفریحی اقامتی هتل پولادلی جمهوری آذربایجان در این نمایشگاه، بیان داشت: در غرفه های گردشگری و سرمایه گذاری استان اردبیل نیز جامعه مراکز اقامتی استان، دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی آذرگشت سبلان، جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان، مجتمع آبدرمانی قهوه سویی سرعین، مجتمع آبدرمانی و هتل آپارتمان قیه سویی، مجتمع آبدرمانی ایرانیان سرعین، کمپینگ سطح 4(آری کندی)، شرکت مکان شهر ابرار مشگین شهر و دهگده گردشگری الماس (آروین) شرکت داشتند. 

/انتهای خبر

درباره جشنواره

"بگو، در زمين گردش کنيد و بنگريد خداوند چگونه آفرينش را آغاز کرد سپس خدا وند (به همين گونه) جهان آخرت را ايجاد مي کند."مردم جهان با اهداف متفاوت، روزهای زیادی را در طول سال جشن می‌گیرند،‌ یکی از مهمترین اهداف این است که تمام مردم این کره زمین با هم یکی و متحد شوند. مراسم در هر کشوری مطابق با آداب و سنن و قوانین دولتی آنجا برگزار می‌شود اما هدف غایی و بنیادی این روزها این است که مردمان جهان با هم هماهنگ شوند به این امید که جهانی آرام و بدون جنگ و بدون ناراحتی داشته باشند. سازمان ملل متحد و زیربخش های آن نیز در همین راستا روزهای خاصی را با نامهای مختلف و موضوعات متفاوت بعنوان روزهای جهانی مطرح می کنند تا ضمن ایجاد یکپارچگی بین کشورهای مختلف زمینه الزام و توجه همه حکومتها را به برنامه ریزی و اجرای برنامه های ویژه این روزها، ایجاد نمایند.

تمام حقوق این سایت محفوظ است.© طراحی و پیاده سازی فرتاک

Search