اخبار

ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان جاجرم تشکیل شد

جلسه ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان جاجرم در محل فرمانداری شهرستان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری خراسان شمالی؛ قدیر افروند معاون گردشگری  سرمایه گذاری و تامین منابع استان ضمن اشاره به پر سفر بودن کشور به دلیل تنوع اقلیمی و فرهنگی ، استان خراسان شمالی را نیز مسیر عبور 20 میلیون مسافر و زائر در طول سال دانست و اظهار امید واری کرد با تشکیل بموقع جلسات ستاد سفر و هماهنگی های هرچه بیشتر، سلامت و ایمنی هرچه بهتر و بیشتر این سفرها و اطمینان خاطر و رضایت میهمانان استان تامین شود.

معاون گردشگری استان  افزود: اگر ما در تامین این ضرورت ها و باید ها موفق باشیم آنگاه می توانیم با خیال راحت برای توقف و اقامت این عزیزان و جذب گردشگر و تدارک گردشی خاطره انگیز در استان برنامه ریزی کنیم.ما برای تحقق این ایده آل ها نیاز به توسعه زیرساخت ها به اقصی نقاط دیدنی استان، تبلیغ جاذبه ها، برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره ها و تولید فیلم و چاپ کتاب و پوستر و بروشور و .... داریم.بر همین اساس امسال ما تقویم رویداد های فرهنگی و گردشگری را تدوین و به فرمانداری ها برای جلب مشارکت و هماهنگی های محلی ابلاغ کردیم.در حال چاپ کتابچه و پوستر و بروشور و کلیپ های تبلیغ گردشگری استان هستیم. 

وی مهمترین برنامه و توقع ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور را جدی گرفتن طرح ویژه تابستانه و نهادینه کردن ستاد اجرائی شهرستان ها و نظارت و بازرسی دقیق و جدی واحد های پذیرائی بین راهی و سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها و مساجد مسیر مسافران و نیز بین شهری اعلام کرد و با تقدیر از زحمات اعضاء ستاد اجرائی شهرستان ، تاکیدکرد که ارسال گزارش عملکرد اعضاء و کمیته ها برای ارزیابی کشوری عملکرد ستاد ها موثر و مفید خواهد بود.  

/انتهای خبر

درباره جشنواره

"بگو، در زمين گردش کنيد و بنگريد خداوند چگونه آفرينش را آغاز کرد سپس خدا وند (به همين گونه) جهان آخرت را ايجاد مي کند."مردم جهان با اهداف متفاوت، روزهای زیادی را در طول سال جشن می‌گیرند،‌ یکی از مهمترین اهداف این است که تمام مردم این کره زمین با هم یکی و متحد شوند. مراسم در هر کشوری مطابق با آداب و سنن و قوانین دولتی آنجا برگزار می‌شود اما هدف غایی و بنیادی این روزها این است که مردمان جهان با هم هماهنگ شوند به این امید که جهانی آرام و بدون جنگ و بدون ناراحتی داشته باشند. سازمان ملل متحد و زیربخش های آن نیز در همین راستا روزهای خاصی را با نامهای مختلف و موضوعات متفاوت بعنوان روزهای جهانی مطرح می کنند تا ضمن ایجاد یکپارچگی بین کشورهای مختلف زمینه الزام و توجه همه حکومتها را به برنامه ریزی و اجرای برنامه های ویژه این روزها، ایجاد نمایند.

تمام حقوق این سایت محفوظ است.© طراحی و پیاده سازی فرتاک

Search