کمپین جشنواره مشارکت ملی گردشگری با همکاری معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و تیم دانش آموخته مدیریت بازاریابی گردشگری با نشان #PersiaFest در شبکه های اجتماعی راه اندازی شد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری علاقه مندان شرکت در جشنواره مشارکت ملی گردشگری که به منظور گرامیداشت روز جهانی جهانگردی در حال برگزای است؛ می توانند با پیوستن به پیوند #PersiaFest ، عکس ها، خاطرات، ایده های نو و تصاویر کوتاه در قالب تجربه های شخصی مرتبط با ظرفیت های گردشگری کشور را در کمپین شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
همچنین آگاهی از جزئیات فراخوان جشنواره مشارکت ملی گردشگری شامل آشنایی با آیین نامه مربوطه، شرایط عمومی مشارکت، جوایز برگزیدگان، امتیازات عمومی، تقویم جشنواره و نیز نحوه ارتباط با دبیرخانه بخش دیگری از محسنات پیوستن به پیوند #PersiaFest در شبکه های اجتماعی به شمار می آید.
طبق این امکان به منظور افزایش آگاهی هر چه بیشتر در فضای مجازی ، جزئیات سایر برنامه های جانبی جشنواره مشارکت ملی گردشگری شامل برگزاری جشنواره اقوام ایرانی، اجرای موسیقی و مراسم های آیینی و نیز نمایشگاه جاذبه های گردشگری که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی گردشگری در تاریخ 5 مهرماه برگزار خواهد شد؛ اطلاع رسانی می گردد. این در حالیست که شرکت کنندگان در جشنواره مذکور می توانند ضمن آگاهی از نفرات برتر و برگزیدگان در روز جهانی جهانگردی از برنامه های جانبی اشاره شده نیز بهره مند شوند.
گفتنی است روز جهانی جهانگردی در سراسر دنیا به عنوان رویدادی مهم گرامی داشته می شود. سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز با برگزاری دومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری ضمن اعلام فراخوان و دعوت از عموم مردم برای انعکاس داشته ها و ظرفیت های عمومی صنعت گردشگری کشور- از تیرماه لغایت شهریورماه جاری - برگزیدگان این رویداد را به همراه برنامه های جانبی وگردهمایی پیش بینی شده در تاریخ 5 مهر ماه به مناسبت گرامیداشت روز جهانی جهانگردی معرفی و تقدیر خواهد کرد.
لازم به ذکر است هم اکنون وب سایت جشنواره مشارکت ملی به آدرس: www.irantourismfestival2.com پذیرای آثار علاقه مندان شرکت در این رویداد ملی است.
/انتهای خبر