ضمن تشکر از استقبال گسترده و همراهی کلیه هنرمندان و دوستداران سفر و گردشگری در برگزاری هر چه باشکوه تر "دومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری" بدین وسیله به اطلاع می رساند، بخش ایده های نو جشنواره امسال با رویکرد طراحی کمپین تبلیغاتی گردشگری در فضای مجازی بشرح ذیل برگزار می گردد.
الف) طراحی کمپین با رویکرد گردشگری داخلی در موضوعات ذیل:
- گردشگری بدون آسیب به محیط زیست
- آداب و معاشرت با گردشگران خارجی
- تکریم گردشگر داخلی
- ترویج فرهنگ سفر برابر با تعاریف بین المللی و نیز بهره مندی از تور و بسته های سفر
- تکریم جامعه میزبان
ب) طراحی کمپین با رویکرد گردشگری خارجی در موضوعات ذیل:
- مبارزه با ایران هراسی
- معرفی فرهنگ ایران و مهمان نوازی
- تکریم گردشگران خارجی
- بستر سازی برای گردشگران بین المللی
- سنجش میزان رضایت گردشگران خارجی از انتخاب ایران به عنوان مقصد سفر
شرايط ارسال ایده :
حقوق مالکیت ایده در رابطه با اثر های ارسالی حفظ خواهد شد و در خصوص مالکیت انحصاری ایده جای نگرانی وجود نخواهد داشت.
ایده باید کاملاً نوآورانه و بدون مشابهت و ارائه ای خلاقانه از فکری نو باشد.
هر علاقه مند به شرکت در جشنواره تنها می تواند تنها 2 ایده به جشنواره ارسال نماید.
برای صاحبان ایده هاییی که جهت داوری نهایی انتخاب می شوند، امکان معرفی کمپین خود به مدت 10 دقیقه در مقابل هیات داوران پیش بینی شده است.
/انتهای خبر